<3

Idag "firar" jag och Mats 5 år och 11 månader tillsammans vilket innebär att det är 1 månad kvar till våran 6-årsdag =)
Vart har all tid tagit vägen? Tycker det går alldeles för fort!

Ibland önskar jag att vi var i början av vårat förhållande, vem vill inte vara nykär för alltid? Vi var unga och tog dagen som den kom, vi levde endast på vår kärlek.
Är det inte så, bara man har varann så klarar man allt!?
Kommer aldrig glömma vårat första år tillsammans, inte dom andra heller för den delen. Men det första var verkligen speciellt.

Vi blev sambos efter 1½ månad i en egen lägenhet.
Efter 3 månader blev jag gravid.
Vi förlovade oss efter 9 månader på min student 5/6-03
Nora föddes 2 dagar innan våran 1-årsdag. Vi firade den på BB som lyckliga nyblivna föräldrar

Idag är vi "vuxna" och har 2 underbara döttrar tillsammans. Det känns som att vi är gjorda för att vara tillsammans. Ser fram emot att tillbringa fler år med min älskling!

Jag vet att jag måste bli bättre på en del saker men det ska jag jobba på, dels för att vi ska få det ännu bättre och för att jag kommer må bättre själv!

Jag älskar dig Mats, vill inte leva ett liv utan dig vid min sida! ______________________________________________________________________________

It's alright now when you're here
A bit of hope when you look into my eyes
Follow me to the other side
You will never walk alone
I'm always by your side

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0