Gomorron!

Blev glatt överraskad nu på morron när jag såg att storasyster är här och läser! =)

Är lite piggare idag men nu är jag snorig istället, hellre det än huvudvärk..
Hade en knepig dröm innan jag vaknade och fattade ingenting haha..
Har tagit det lugnt idag, startat en maskin med tvätt som Mats ska få hänga sen och sorterat resten så han kan tvätta lite till =)

Var med Hannah igår och spelade guitar hero, börjar bli lite bättre nu. Vann tom några matcher! Men det straffar sig att spela en längre tid, sist var jag svullen på handleden och idag har jag skitont i axeln/nacken! Det är bara "gitarrställningen" som känns bra, annars gör det riktigt ont =( Men det är ju sååå kul!

Bara 2 dagar kvar nu innan vi åker, ska styra upp lite grejer innan bara så vi kommer iväg så snabbt som möjligt efter att Hannah är klar med sitt. Ska bli så himla kul, ska knäppa mycket kort den här gången och filma lite hade jag tänkt!

Nä, nu är det dags att läsa lite bloggar innan vi öppnar upp.
Ha en bra (regnig) dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0