Har tråkigt

Snodde en lista från Hannah


Tio KAN

Kan du röra på öronen? Nej
Kan du slicka dig på näsan? Nej
Kan du kolla i kors med ögonen? Haha, ja! =)
Kan dina föräldrar lita på dig? Ja
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? När jag sover eller är ensam hemma vilket inte händer så ofta. Mitt jobb går ut på att prata =P
Kan du vara på fest utan att dricka? Ja, men hur kul är de?
Kan dina vänner lita på dig? Ja
Kan du tänka dig att pierca naveln? Ja, har haft förut men tog ut den när jag blev tjock =)
Kan du suga? På vad? =)
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Jorå, men det är inte lätt!

Femton HAR

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Det har jag säkert
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja
Har du ett syskon? Ja, 4 systrar och en bror
Har du varit full den här månaden? Nja, lagomt rolig
Har du någonsin haft sex med någon? Ja, konstigt vore det annars?
Har dina föräldrar ljugit för dig? Det tror jag nog
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nope
Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej, var några timmar sen..
Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Ja
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Ja, men tänker inte testa!
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? Hmm.. tror inte de
Har du haft sex med mer än tre personer? Ja
Har du ljugit på någon fråga än då? Nej

Tjugo VEM

Vem är din bäste vän? Marie
Vem älskar du? Mats, barnen och familjen. Tycker om en hel del =)
Vem hade du senast sex med? Svårt att lista ut??
Vem vill du bli full med? Marie, Per, Mats, Ida, Malin, Hannah! Har roligast då =)
(Svärmor, Sandra och Helena är inte så tokiga dom heller!)
Vem är den bästa artisten? Bandet=TAKIDA!!
Vem pratade du senast i telefon med? Anna Lidbom
Vem har du en liten crush i? Hmm.. Mats? =)
Vem är snyggast i världen? Jag!?
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? Familjen
Vem är snällast i världen? Jag igen, är alldeles för snäll!
Vem vill du prata med? Ida, så jag vet vad som händer men hon svarar inte
Vem sov du med senast? Mats, Nora och Amanda. Allihopa i våran säng!
Vem såg du full senast? Några på stan
Vem vet allt om dig? Ingen vet nog riktigt allt, annars vet nog Mats mest!
Vem kysste du senast? Mats
Vem kramade du senast? Nora & Amanda, när jag lämnade dom på dagis
Vem kan berätta allt för dig? Vem som helst, vill den personen att det ska stanna hos mig så gör det de!
Vem kan du berätta allt för? Mats, men jag har svårt för att prata ibland..
Vem hatar du? Ingen, men det finns nån som jag tycker mindre bra om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0