Ledig!

Nu är jag ledig lite mer än en vecka.. gud så skönt! =)
Nu är jag värd lite ledighet så mycket som jag jobbat, har jobbat 40 timmar övertid i november och det visade sig på lönen också!! =D Vet inte riktigt hur mycket jag har jobbat nu i december men det är en del det också!

Nu sitter jag här och dricker glögg och tittar på Mats medans han ska göra lite julgodis. Hoppas det blir gott, var inga billiga ingredienser!!

Imorrn ska barna vara hos farmor hela dagen medans vi är i Birsta och handlar julklappar, efter det ska vi fara och titta på lite bandy är det tänkt. Har ingen aning om vad vi ska köpa än men vi får gå runt och spana lite.
Behöver inte köpa så mycket heller men jag tycker om när det är mycket paket under granen!

Har fullt upp nu varje dag fram till jul, ska försöka hinna och uppdatera lite här också.

Nu ska jag dricka upp glöggen och vara lite social.. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0