Ibland är livet bra härligt!

Har tagit hand om mina fötter och naglar ikväll, ska bara måla på ett till lager nagellack innan jag sover.
Hur skönt som helst med en sån här kväll, synd bara att jag inte köpte ansiktsmasker när jag var och handlade.
Får ta det en annan gång!

Har ätit gurk- och morotsstavar med dip och druckit ramlösa (jordgubb & lime), supergott!
Snart är det dags att krypa ner i soffan, hoppas bara att Mats ska vara vaken ett tag till.

Väntar på att Marie ska ringa så jag vet hur planerna ser ut för morgondagen!

Läste syrrans blogg och blev väldigt ledsen när jag såg vad hon hade skrivit om "P". Allt är så sant och jag vet inte vad vi ska göra. Tycker inte om när människor i min närhet inte mår bra!

Nu ska jag joina Mats i soffan, hörs imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0