Trist väder

Är grått och fuktigt ute idag, lite skönt med en sån dag faktiskt. Men till helgen får solen gärna komma tillbaka!

Idag fyller lillasyster Emelie 17 år, GRATTIS! Ska fira henne på torsdag när Malin tar studenten, känns onödigt att åka den biten när vi ändå ska åka ner om nån dag igen.

Gjorde inte så mycket igår, skulle egentligen behövt dammsuga och torka golven men ingen av oss orkade. Får se om vi gör det idag istället. Spelade MarioKart, vi har haft spelet säkert 2 månader men jag har knappt spelat det. Men det var riktigt kul, ska prova spela över internet idag tror jag. Lite roligare när man kan spela mot riktiga människor =)

Ikväll spelar Sverige sin första match i EM, ska bli kul att kolla på (om jag inte somnar). Ska försöka hålla mig vaken! Vet inte varför jag är så trött hela tiden, kanske skulle ha köpt nå piller?

Mycket att göra på jobbet idag, dom håller på att byta en massa nummer så vi får en massa samtal som vi egentligen inte ska ha. Men tiden går ju lite fortare när det ringer mycket så jag ska egentligen inte klaga.

Snälla, ge mig ett av jobben nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0