Utmaning

Jag har blivit utmanad av -> Zandra

Reglerna är följande:

Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


1. Jag har sjuk humor
2. Är ständigt trött
3. Löser alltid sudoku när jag ringer Glenn
4. Kan vara väldigt snål
5. Vill alltid ha full kontroll över pengarna
6. Äter alltid fil och flingor till frukost, direkt efter att jag har vaknat
7.ÄLSKAR TAKIDA

Jag utmanar: Marie, Hannah, Emelie, Malin, Johanna och dom som vill =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0