Jävla sjukdomar!

Är less nu, hatar att vara sjuk.. Jag är ändå inte jättesjuk, är mest bara hes och har världens störigaste hosta som håller på att ta ihjäl mig på kvällarna!
Amanda äter penicillin och Nora har igenklibbade ögon, bara Mats kvar nu så är vi sjuk hela högen!

Det som suger mest är att jag inte kan träna, hoppas bara jag är piggare till nästa vecka.. då ska jag köra järnet!

Imorrn jobbar jag bara 4 timmar, skönt som bara den. Ska handla hem en massa godis tror jag och svulla hela helgen. Eller så klär jag ut mig och går och knackar dörr så kanske jag får lite gratis =)

Ska snart kolla på hockeyn igen när den drar igång. Timrå-Modo.. tror Modo leder med 2-0 efter första perioden.
Jävla skit.. men men, Mats är ju glad iaf och det är väl huvudsaken? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0