Torsdag

Har nyss varit och jympat med Hannah, var jätteskönt men skulle kunna hålla på lite längre än 1 timme.
Ska snart kolla på Andra Avenyn och efter det blir det en dusch innan jag lägger mig i sängen.

Imorse exploderade våran duschslang, jag höll på att skita ner mig och ramlade såklart i badkaret.
Som tur va hann jag ta emot mig utanför på golvet, Amanda blev livrädd och katten var dyngsur!
Ingen rolig upplevelse men nu har vi iaf ny duschslang och munstycke.

Imorrn ska vi till mamma och lämna barna för hon ska va barnvakt i helgen när vi ska ut och fira lilla Hannah som fyllt 20 och hennes mamma som fyllt lite mer än det dubbla =)

Ska in till Birsta en sväng först och handla lite vinterkläder till barna, Nora behöver en ny täckdress och Amanda behöver lite mer vantar.
Skulle kunna handla ihjäl mig, det är så mycket som behövs men vi får ta det allra viktigaste.

Nu ska jag inte skriva så mycket mer.. Ha de bra!


Hoppas ni blev glada nu när jag äntligen uppdaterade =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0