Väntar på mamma..

Hon ska komma och hälsa på en sväng, sen ska jag åka med henne och Kjell till Birsta för att hämta hem bilen som är fixad nu =)
Ska handla nån present till Nora också eftersom hon fyller år på onsdag!
Hinner inte med det annars..
Hade tänkt att baka till kalaset också men vi får se om jag hinner med det nån dag efter jobbet.

Har spelat guitar hero hela helgen, börjar bli riktigt grym! Ska bli kul att spela mot Hannah sen, får se om jag har blivit lika bra som henne =)

Igår var vi på stan och shoppade, köpte lite smink och några tröjor för presentkorten jag fick från jobbet.
Kul att handla till sig själv för en gångs skull, men jag hade sån beslutsångest så det tog ett tag innan vi kunde gå hemåt =P

Nu ska jag kolla om Mats har vaknat, han var så trött stackarn! Barna har vaknat tidigt dom här dagarna!!! =(

Byeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0