Det blev en sen dag idag..

Det har varit en olycka på E4:an idag och vägen var avstängd, det drabbade såklart oss som stannade kvar på jobbet lite längre och hoppades på att det skulle släppa vid 17 tiden som dom hade sagt först. Men sen kom beskedet att vägen skulle vara avstängd minst 2 timmar till *suck*
Vi fick helt enkelt ta en liten omväg via Häggdånger och fick sällskap av 3 st till som egentligen skulle ha åkt buss men dom var inställda.

Kom hem kl 18 och gick upp till svärmor för att hämta hem barna. Mats ligger däckad så hon var snäll och hämtade på dagis och gav dom middag.
Hon hade även köpt med sig paj till oss också för hon antog väl att Mats inte skulle orka laga någonting.
Ska äta min middag sen när barna har lagt sig så jag får lite lugn och ro!

Får se om jag måste vara hemma från jobbet imorgon eftersom hela högen är förkylda, jag väntar på att jag ska bli det jag också.

Fick iallafall iväg min ansökan idag så det känns skönt, sista ansökningsdagen är imorgon så jag hoppas det går snabbt vid gallringen =)

Nu ska jag läsa lite bloggar.. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0