Gomorron!

Och det är en god morgon idag, både jag och barnen är på bra humör.. än så länge iallafall =)
Barnen är påklädda och nästan klara, bara tänderna och håret som ska borstas nu!

Amanda vaknade av sig själv idag, det var jättelängesen hon gjorde det (förutom på helgerna). Annars brukar jag få sitta inne hos henne 5-10 minuter och försöka få liv i henne.

Nu ska vi göra oss klara och sen måste vi vänta ett tag tills vi kan åka.. Det är jag som kör idag, vilken tur att jag är lite piggare än igår så jag slipper somna i bilen =P

Slutar 14 idag, eller kanske 13 om vi tar lite friskvård.. Skönt att komma hem tidigt. Det är jag som hämtar barna på dagis också! =)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0