Onsdag

Idag har jag tagit itu med en massa skitärenden som har legat ett tag. Fick avsluta 2 ärenden som var riktigt gamla också, 1 som har legat sedan i augusti och 1 från oktober. Nu blir nog folket glada när dom får lite pengar =)

Dagen har varit bra, den har gått riktigt fort så jag hann nästan inte med mig! Tog både senare fika och lunch idag.
På eftermiddagen hade platschefen kvartalsmöte och visade lite resultat, det går framåt men jag tycker ändå att det är en lång väg kvar innan vi är i fas.
Som avslutning fick vi påskägg med lite karra! =)

Blev lite snopen när jag såg att det inte är unga mödrar idag *buhu* Mitt favoritprogram ju..

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen åker barna i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0