Flyttdags, igen!

Har fått lite klagomål från syster för att jag inte skriver så mycket längre så jag tänkte att jag kan uppdatera mina få läsare om vad som händer i mitt liv.

Inte så mycket egentligen, jobbar mest och stressar på!
Ska nämligen flytta på söndag och jag har inte packat en pinal. Lägenheten jag bor i nu är såld så jag fick lite bråttom att hitta nåt nytt.
Har fått tag på en fin lägenhet som jag hoppas att jag kommer att trivas i, iallafall tills jag flyttar igen =P
Har inga planer på det just nu iallafall, är ganska less på att flytta runt!

Malin och Emelie kommer imorgon för att hjälpa mig med packningen och flytten. Mamma, pappa och Lennart ska också hjälpa till på söndag=D

Ska skriva kontraktet imorrn och hämta nycklarna sen är det full rulle tills jag har kommit i ordning *puh*
Barna kommer nog bli nöjda nu när dom får egna rum och jag hoppas på att få lite lugn och ro utan en massa bråk hela dagarna :)

Det är lite som måste inhandlas innan allt blir klart men det får väl ta sin tid. Har hittat en superfin säng till Amanda idag iallafall som jag ska hämta i helgen. Sen så behöver Nora en säng och skrivbord, hyllor mm..
Om ni har nått att skänka eller sälja för en billig peng så hojta till!


Kommer nog att bli lite mer dött här framöver än vad det har varit hittills.. får se när jag får något internet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0