Lördag!

Hände världens sjukaste grej strax innan jag klev upp, låg och drömde att jag skulle iväg och jobba och höll på att göra mig iordning. Kollade på klockan och den var 7! Jag fick världens panik för vi var inte klara på långa vägar, väckte Mats och sa att han var tvungen att hjälpa mig med barna.
Sen vaknade jag av att Amanda kom och ville byta blöja, kollar på klockan och den är 1 minut över 7!!!
Hur sjukt är inte det???

Nu sitter jag och laddar inför att jag ska ta tag i alla kläder som ligger överallt, en massa ren tvätt som jag inte har orkat med i veckan. Men det är lika bra att få det bortgjort så fort som möjligt så kan jag släppa det sen.

Vet inte vad vi ska göra resten av dagen, får se vad som händer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0