Trevlig utekväll!

Maten var jättegod och vi hade jättetrevligt, var längesen jag skrattade så mycket som jag skrattade igår! =)
Vi lyckades övertala Marie att hon skulle vara ledig idag så vi gick på krogen och dansade som galningar.
Inte Per och Mats då för dom spelade som vanligt.
Det var packat med folk på dansgolvet och som vanligt var det nån konstig kille som förföljde oss.
Men han försvann med en annan tjej strax innan vi gick därifrån.
Och för en gångs skull spelades det musik som jag gillar och kan dansa/flänga runt till =)

Vi avslutade kvällen på subway, trevligt ställe. Dit går jag nog igen!

Tack Per och Marie för en kanonkväll!!! Vad skulle vi göra utan er? =)

Nu ska jag kika lite på tv:n och försöka hinna vila lite innan barnen kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0