Torsdag..

Har ni saknat mig? Trodde väl inte de.. har varit upptagen hela veckan med att spela monopol.
Ida har sovit hos oss sedan i lördags, det har varit jättetrevligt. Hoppas på att hon ska komma hit ikväll med =)

Igår var även Per och Marie här och spelade med oss, jag förlorade som vanligt men jag blev jätteglad när inte Ida vann!!

Imorrn är det fredag igen, veckan har gått jättefort.
Imorse slog vi rekord iaf, hade visst slagit av alarmet istället för att snooza så jag vaknade kl. 6!
Halv 7 brukar vi åka hemifrån, Mats fick hoppa ur sängen och hjälpa mig med barna så vi skulle hinna. Och visst gjorde vi det, 5 i halv 7 var barnen färdiga!
Det tog 25 minuter.. snacka om stressigt! Jag hann inte läsa tidningen i lugn och ro, ingen frukost och ingen dusch =/
Har känt mig hyffsat äcklig idag!

Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag hoppar in i duschen..

GRATTIS Ida på födelsedagen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0