Är inte riktigt i form!

Är ständigt trött och det drar ner humöret och orken en del och då får bloggen lida.


Här tillbringade jag min söndag iallafall.. behöver jag säga att jag fick ont i ryggen? =)



Var till lekparken en sväng igår efter middagen och idag har barnen varit ute och cyklat. Så mycket mer hinns inte med på dagarna när jag jobbar, tur att semestern närmar sig!

Måste berätta en hemsk grej!
Det var en flicka som kanske är 6 år som satt ute i sandlådan och lekte. Mats hörde att hon sa till nån att hon tappat mobilen i sandlådan så vi tänkte att det måste ha varit en leksaksmobil.
När hennes mamma kom hem från affärn så berättade hon det för henne och då ser jag hur hela ansiktet vrider sig på mamman och hon skriker högt så det hörs över hela gården:
Jag får sån lust att strypa dig, hur i helvete kan man gräva ner mobilen i sanden!?
Fick sån klump i magen och tyckte så synd om flickan. Och jag som tycker att jag kan bli arg ibland men jag skulle aldrig säga något liknande till mina barn!
Men varför ska en 6-åring behöva ha en egen mobil egentligen??

Dom hittade den till slut iallafall...


Imorrn ska jag jobba halvdag, det är avslutning på dagis och sen ska vi på 3-årskontroll.
När vi är färdig med det ska vi åka till mamma och fira Emelie som fyller 18!

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på tv:n, tänkte egentligen ta en promenad men jag är alldels för trött och lat för det nu. Får bli en annan dag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0