Liten uppdatering från helgen!

Fredag:
Efter jobbet for vi och hämtade barnen på dagis.
For direkt ner på stan och gick på marknaden, måste vara det sämsta året hittills.. Nästan inga stånd alls.
Blåste lite småkallt också så vi var inte där så länge.
Men barnen hann åka lite karusell iallafall =)


Nora satt och tittade på sina dagiskompisar som satt bakom.


Amanda och Matilda från dagis. Amandas premiärtur! Hon har inte vågat åka någon karusell tidigare.

Vädret blev lite finare så vi for upp på Murberget och gick omkring i skogen och på berget.
Underbar natur!





Utsikt från berget.


Underbara barn med sina nallar från marknaden.


Nora







Sen for vi till en lekpark och lekte lite innan vi for hem.


Nora

Amanda somnade till Talang och jag var jättetrött men Mats och Amanda var ute på gården och cyklade till 21.45!


Lördag:
Hade först tänkt att jobba men struntade i det och tog det lugnt hemma innan vi for till Birsta och handlade present till Malin och lite dricka.
Sen for vi till Malin och firade henne, hon bjöd på god middag också! TACK!

Vid 19 tiden började det att trilla in lite folk, vi sjöng singstar och spelade guitar hero, hade jättekul!
Sen gick vi iväg och skulle spela brännboll. Men innan vi hann börja spela så vrider Mats sönder sitt redan opererade knä! Han låg på backen ett tag men kunde halta iväg efter en stund.
Han var tjurig så han var med och spelade lite han också. Han kunde gå lite sakta runt planen.
När jag stog ute på planen och skulle fånga bollen så kommer Ted springades emot mig och kliver mig på foten så jag ramlade ihop. Men jag var lika tjurig jag med så jag fortsatte att spela med min onda fot!
Kvällen slutade iallafall med att jag och Mats for in på akuten vid halv 12 för att knät svullnade upp och han kunde knappt gå.
Vi haltade omkring där inne båda två och måste ha sett väldigt roliga ut =)
Dom sög ut lite blog ur knät och vi kunde äntligten åka hem vid halv 4!
Sandra var snäll och kom och hämtade oss.


Söndag:
Vaknade i hyffsad tid och kände mig ganska pigg men jag hade ett problem. Bilen var i Njurunda och jag skulle ha hem den!
Malin, Ted och Andreas var snälla och kom och hämtade mig eftersom dom ändå skulle till Birsta.
Strosade omkring litegrann medans Malin skulle handla en massa kläder.

Hann se en låt med Johan Palm också, tycker han är grym =)





Skrev det här igår men internet, tv:n och telefon dog ihop så jag kunde inte publicera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0