Ofrivilligt barnfria

Nora och Amanda ville sova hos mormor i helgen så jag ringde dit och hörde med henne och det gick så bra så =/
Skjutsade dit dom igår eftermiddag. For förbi IKEA  på vägen hem och köpte en lampa till lillhallen, hade inget bättre för oss.
Sen låg vi i sängen hela kvällen och kollade på tv. Det är så fruktansvärt tomt utan barna, vet inte vad jag ska göra när jag är själv.

Vaknade före kl 8 idag!! Vet att jag låg och drömde en massa, det var jätteljust i rummet och varmt så in i h***** av solen. Trodde kl var ung. 11 halv 12.. Men inte de!
Kunde inte somna om sedan så jag har kikat lite på tv:n och ätit frukost.
Sitter fortfarande i morgonrocken och funderar på vad vi ska göra idag.

Är lite sugen på att storhandla men det är så drygt att skriva mat och handlingslista. Får se vad älsklingen säger sen..

Nu ska jag läsa igenom allas bloggar, satt inget vid datorn igår så jag har en del att ta igen =)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0