Ojojoj.. vilken kväll!

Hade skitkul i lördags, har inte hunnit föra över bilderna till datorn än så ni får vänta lite till =)

Fanns mycket coola grejjer att känna och klämma på måste jag säga, men det snyggaste var ändå staven i glas! Den skulle jag lätt kunna ha ståendes i bokhyllan..

Blev en hel del drickande och jag blev ganska rund om fötterna! Fyllan slog till rejält när det var dags att gå hem.
Låg på  soffan i stort sett hela dagen igår, därför blev det ingen uppdatering.

Tack för en underbar kväll alla tjejer, tycker vi ska ha fler tjejfester! =D

Nu ska jag rusa till tv:n och kolla på familjen annorlunda som vanligt på måndagar.

Hoppas ni har haft en lika rolig helg som jag har haft =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0