En dag med Hannah!

Har haft jättetrevligt idag, när Hannah kom så spelade vi guitar hero en stund. Sen for vi till coop och handlade lite till middagen.
Det blev tacos idag, riktigt gott! =)







Efter middagen for vi till en lekpark och lekte av oss lite! =)
Vi tävlade om vem som kunde hoppa längst från gungan, åkte linbana och hade allmänt roligt.
Bört, Emelie och lilla Viggo kom också så då blev barnen glada =)


Hannah och Nora gungar för fullt!


Amanda åker linbana


Sen var det Noras tur

Jag åkte en del jag också, Mats puttade på fart så jag höll på att slå huvet i däcket.. hahaha!


När det var färdiglekt åkte vi hem och åt lite efterrätt:


GOTT!








Hannah blev lycklig! =)


När vi hade fikat klart rullade Hannah vidare, tack för en trevlig dag. Ses på lördag igen!!! =D



Det bästa av allt är att jag fick låna gitarrerna så här ska spelas!
Men inte ikväll, jag ska nämligen lägga mig i sängen nu så jag kommer upp imorrn =)
Pensionärsvarning, jag vet! =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0