Lite bilder från gårdagen!

Hallå där!
Har ni saknat mig under dagen? =)
Vi har varit hos Sandra och Helena idag och bytt däck på bilen, jag hjälpte också till så nu vet jag hur man byter däck!
Skithärligt väder ute, har tom lite kortare byxor på mig. Annars brukar jag ha svårt för att klä av mig för jag är alltid så frysen =P

Har världens huvudvärk, inge kul alls men jag har satt på mig glasögonen och tagit 2 alvedon så jag hoppas det ger med sig snart.

Här kommer lite bilder från gårdagen, blev inga många alls och med dålig kvalité. Har knäppt med mobilen..


Den fina majbrasan


Amanda tyckte inte att det var så kul, hon såg mest rädd ut


Nora däremot var lite gladare


Posar i Amandas vagn


Efter  majbrasan for vi hem till oss och tittade först på tv:n och pratade lite och sedan åkte singstar fram!



Sandra och Hannah


Mor och dotter


Tro vad Helena funderar på?


Resten av bilderna blev sämre än dessa så dom raderade jag.

Tack för en jättetrevlig kväll allihopa!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0