Snälla älskling kom hem snart!

Älsklingen ligger nere i Sundsvall på sjukan, han har haft skitont i nedre delen av magen i flera dagar och nu var det outhärdligt. Han var på vårdcentralen både igår och idag men ingen vet vad det kan bero på. Och sen igår när dom tryckte på magen så har det varit något som har runnit eller flytit omkring i magen.
Han fick en remiss idag ner till kirurgen i Sundsvall och jag har inte hört sedan kl 17 när han var framme.
Fan, hoppas verkligen inte att det är något allvarligt.
Sitter med telefonen bredvid mig och väntar på ett samtal så jag får höra hur det går!
Tänkte ringa till akuten efter barnen har lagt sig och se om dom kan säga något.

Känns inte alls bra just nu, tycker inte ens att det ska bli kul att fylla år imorgon för jag känner mig lite stressad. Måste förbereda tårtorna, baka kaka, dammsuga och plocka undan innan gästerna kommer imorgon.

Är jätteorolig och tycker inte om att sitta här alldeles ensam utan att veta vad som händer!

Vill ha dig här hemma nu älskling, tänker på dig!
Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0