Skön söndagkväll!

Vi har haft en bra dag idag, Nora och Amanda har lekt snällt med varandra i stort sett hela dagen! =)
Har varit på coop och handlat mat för resten av månaden, köpte lite bullar också eftersom det är kanelbullens dag idag!
Bullarna fikade vi hemma hos Mats, tog dit lite mer leksaker till barnen så nu tror jag allt är på sin plats.

Till middag blev det tacos, har kommit på att det är inte lika kul att äta middag själv som med någon annan. Gott var det iallafall!
Barnen fick duscha och äta äpple till kvällsfika medans jag dammsög lite.
Amanda var lite ledsen innan hon skulle somna men det gick över ganska fort, tycker inte om att mina barn är ledsna!

Har tagit en lång dusch, väldigt välbehövligt. Har smörjt in mig och noppat ögonbrynen så nu känner jag mig ganska fräsch =)

Tittar på dom ensamma mammorna nu, blir en tidig kväll ikväll så jag är "pigg" imorrn.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0