Söndag!

Zandra drog med mig på fest igår, var jättetrevligt! Fick träffa lite folk som jag inte har sett på evigheter så det var riktigt roligt! =)
Sen for vi på krogen och skakade lite rumpa! Varmt och mycket folk så vi drog hemåt vid halv 2.
Fick sällskap till tempo så jag slapp gå själv!
Tack för en underbar kväll =)

Idag har jag varit hos Mats och gosat med barnen, blev bjuden på middag också. TACK!
For hem vid fem och satte mig och jobba, har gjort det tills nu.

Sitter i soffan nu och tittar på ensam mamma söker samtidigt som jag sitter och läser lite bloggar.
Har tänt ljus och försöker njuta av ensamheten men det går inge bra alls.
Saknar mina barn trots att jag nästan nyss har träffat dom och jag saknar Mats.

Jag trodde aldrig att jag skulle hamna i den här situtionen, det är så jobbigt vissa stunder så jag vill bara lägga mig i sängen och dra täcket över mig. Idag har det varit en sån dag, har känt mig jätteledsen!

Men jag ger inte upp hoppet om oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0