Tycker synd om barnen!

Dom har varit jätteledsna ikväll och saknar Mats trots att dom nyss träffat honom.
Tror dom börjar förstå nu att vi inte ska bo tillsammans =/

Dom ska få sova där imorron iallafall för han har kommit i någorlunda ordning i lägenheten och det är jättemysigt.
Kommer nog att bli fler såna här kvällar men det är bara att prata om allt, trösta och finnas där.
Finns liksom inget vettigt att säga mer än att det kommer att bli bättre i framtiden men jag förstår att dom inte tror på mig för det har inte jag heller gjort..

Dom ligger och sover sött i min säng nu iallafall, dom somnade direkt när dom la sig där. Får flytta över dom sen när det är dags för mig att sova.



Mina små änglar, mamma älskar er och kommer alltid att finnas där för er vad som än händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0