Hemma idag!

Amanda är förkyld och kändes varm imorse så vi stannade hemma från jobb, skola och dagis idag.
Hon är ganska pigg just nu iallafall och leker för fullt medans Nora ligger på soffan och tittar på tv:n.

Läste i tidningen idag att det var en kvinna i Härnösand som hade blivit brutalt rånad igår, på Parkgatan. Alltså där jag bodde för 1 vecka sen.. hemskt!

Trivs jättebra i min nya lägenhet iallafall, bara jag får handla de sista grejerna nu så kommer jag att trivas ännu bättre =)

Väntar på att det ska trilla in en massa post hos mig snart, väntar på ett viktigt brev från banken som borde ha kommit för längesen!!

Ska nog fika lite snart, är så skakis i händerna så jag knappt kan skriva..

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0