Snart dags för middag!

Barnen har beställt potatisbullar till middag så det får det bli!
Det blir nog gott med lite bacon och lingonsylt till.

Barnen är på rummet och leker, jag har läst lite bloggar och funderar på vad jag ska göra med min huvudvärk. Har tagit på mig glasögonen, kan ju hoppas på att det hjälper litegrann iallafall.

Huvudvärken kom efter att jag hade suttit vid datorn en stund tidigare idag =(

Ikväll ska jag ligga på soffan och titta på tv, har inte gjort det på evigheter känns det som. Jag har tv:n på varje kväll innan jag somnar men det är mest ljudet jag är ute efter så det blir inte så mycket tittande.


Hoppas på att få min efterlängtade post imorgon annars blir jag galen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0