Nervös!

Ska snart ta och krypa ner under täcket, börjar bli lite trött faktiskt.
Har nyss sett andra avenyn och det är så spännande så jag vet inte vart jag ska ta vägen =)

Amanda var så söt tidigare ikväll när vi kollade på Madicken.
När dom är hos doktorn så säger Amanda: -Mamma, kommer du ihåg när jag hade en pärla i näsan? Så kan man ju inte göra..
Jag blev så full i skratt, jag minns den dagen som igår när hon hade pillat upp en liten pärla som absolut inte ville komma ut. Ambulansen körde in på gården, en sköterska kom in för att kolla så att inte pärlan satt illa till. Men det gjorde den som tur inte så dom for igen och Amanda blev jätteledsen! Hon ville så gärna åka ambulans.
Vi fick åka ner på jouren lite senare på kvällen och efter lite tjatande där nere så fick gubben äntligen ut den, han såg den inte först och trodde att hon svalt den men jag och Mats var övertygade om att den var kvar och det var ju tur det! =)


Börjar bli lite nervös inför morgondagen, undrar om jag kommer kunna sova inatt?
Håll alla tummar för mig att jag inte dör av smärtan =)



Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0