Hemma igen!

Det har varit en lång dag idag..

Vi började med att åka in på jobbet och kollade lönen, den var ungefär som jag hade räknat med så det var ju tur att det inte var mindre :)

Fick massa kommentarer också från mina kollegor, dom tyckte att jag var så brun. Det var jättekul att höra, jag som aldrig blir brun och jag har redan bleknat en del de senaste veckorna.

 

Sen for vi till Birsta, var in på apoteket en sväng och sen gick vi inne i Birsta city ca 2 timmar. Hittade en present till kalaset imorrn och barnen fick köpa varsitt linne/tröja och Nora ett par shorts. Billigt värre, inte ens 50 kronor för allt.

Som inte alla kanske vet så dras jag till röda prislappar ;)

 

Vi åt mjukglass och strosade omkring, jättemysigt!

 

 

 

 

Tillbaka i bilen så ville dom spana in sina fynd! :)

 

 

Sedan gick resan vidare mot mormor och morfar, vi blev bjudna på middag och jag satt och tittade igenom en massa tidningsurklipp som mormor sparar på.. skitkul! :D

 

Jag var ganska söt ändå när jag var liten..

 

Pappa och mamma förlovade sig för läääängesen!

 

Lillasyster Emelie med skolkamrater :)

 

Lillasyster Malin på sin första skoldag, snart är det Noras tur :)

 

Malin igen, hoppas du inte dödar mig ;)

 

Hahaha, snyggaste morsan i stan! :)

 

Här kommer lite bilder från min fotbollskarriär!

Hette både Eriksson och Nordin under den tiden

Jag står längst upp, 3:e från vänster.. superblond!

 

 

 

Minns att mormor ringde och väckte mig en morgon och sa att jag var med i tidningen.. hahaha.. trodde det var något stort reportage men det var ju bara en liten notis!

 

_____________________________________________________________

 

 

Storasyster Linda fick minsann gå hon, stackarn.

Men det var synd om mig också, mina grannar fick busskort till skolan men inte jag bara för att våran väg gick på fel sida om gränsen. Dom räknade tydligen inte därifrån huset stod!

 

 

Har haft en jättemysig dag med mina älskade ungar!

 

Nu ska jag krypa ner i soffan och titta på "Postkontanten"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0