Samtalet har kommit

Kan säga att jag är väldigt glad just nu men jag ska vänta in ett brev också innan jag avslöjar någonting :)

 

Amanda har en av sina dåliga dagar, hon förstör nästan allt hon har på sitt rum, slår i dörren, gapar, skriker och slåss. Är så less nu, vet inte hur jag ska hantera henne längre.. Hon har precis ritat sönder en av böckerna hon fick med posten idag! Och när jag säger åt henne så ritar hon i sängen istället.. alla saxar har vi gömt och det verkar som att vi får gömma alla pennor snart också.

 

 

Ska sätta mig och skriva en matlista och kika på lite recept, hade tänkt att försöka baka till Noras kalas som är snart.

Nån som har något tips på nåt gott men som är enkelt att göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0