Storhandling och bilbingo

Idag har jag handlat så vi har mat för en månad framåt, känns jätteskönt! :)

Tog ett tag för mig att handla så Ida var måttligt road haha..

När jag kom hem så packade jag upp alla varor och sedan fikade vi munkar. Tittade på kvittot och upptäckte att dom glömt att dra av min premiecheck så det var bara att åka tillbaka på affärn. Fick tillbaka 130 kronor! :)

 

När jag kom tillbaka så bytte jag bil och följde med Sandra och Lallo på bilbingo. Det var jättetrevligt trots att jag inte vann ett piss. Men Lallo fick vinna 300 iallafall!

 

Har precis fikat och nattat barnen, ska ta och lägga mig på soffan nu.

Hade tänkt att hälsa på mormor och morfar imorrn om dom ska vara hemma!

 

Natti natti!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0