Det här är ju helt sjukt!

Jag har alltid varit en trött människa men ingenting slår den här helgen. Jag har fan inte gjort mycket annat än att sova, har bara förflyttat mig mellan sängen och soffan. Tycker synd om barnen men dom verkar inte ha lidit särskilt mycket som tur är! Gubben är jättegullig hela tiden, säger fina saker, tar hand om mig och ser till att jag tar det lugnt. Han unnar mig att sova, hade jag inte varit gravid så vet jag att han hade tyckt att jag är den tråkigaste människan i världen.. Vi pratar inte så jättemycket om den lilla krabaten i magen, vi är båda livrädda att något ska gå fel. Vi har inte berättat för någon och kommer inte att göra det än på ett tag heller. Jag är inne och läser hur mycket som helst på olika forum och vad som händer i magen vid den här tiden! Även fast jag har många symptom så får jag för mig att allt bara är en dröm och att jag inbillar mig allt. Men mensen har ju fortfarande inte kommit.. :) Undrar hur lång tid det kommer att ta innan alla har fattat att jag är gravid...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0