En dag i sorgens tecken!

Idag är det inte alls någon bra dag, jag är jätteledsen och har ångest.

Ångest över att jag inte hann träffa dig mer de sista åren.

Ledsen över att jag aldrig mer får träffa dig.

 

Att allt kan gå så fort är skrämmande.

Jag vet att du har det bra nu, du har velat detta så länge.

 

Jag kommer alltid att minnas dig med glädje.

Du var alltid så glad, sjöng roliga sånger, dansade med mig och mina syskon.

Men det jag kommer minnas allra bäst är alla de gånger du spelade fotboll med oss i dina finkläder och klackskor.

Ingen annan än du skulle ha gjort det.

Du var underbar!

 

Vi har förlorat en generation.

Älskade gammelmormor, vila i frid.

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0