Första delmålet avklarat

Har precis kommit hem från hälsosamtalet, har fått en jättetrevlig barnmorska så jag är nöjd :) Vi pratade lite om kost, motion, tobak och alkohol. Är skitnöjd eftersom jag lyckats sluta med både snusen och cigaretterna! Fick med mig en massa bra broschyrer hem som jag ska läsa ikväll när barnen har somnat, allt känns jättespännande. Känns som att det är första gången igen med tanke på att dom andra barnen börjar bli ganska stora nu. Nu ska vi räkna ner till den 12 januari, då är det inskrivning. RUL blir i början på mars.

Kommentarer
Postat av: J&F

Svar:

Hej!

Vad roligt att vi är exakt lika långt gången. Det kan bli roligt att jämföra diverse symptom och andra jävulskap ;) Hoppas att du hittills har haft en bra graviditet och att den fortsätter på samma vis!

/Jessica och Fabian

2010-12-11 @ 20:27:04
URL: http://mammapappabarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0