Jag lider och gråter med Nora!

Det som absolut inte fick hända har hänt!

Nora skulle ha spelat sin första innebandymatch imorgon, både hon och jag har längtat jättemycket.

Vi har köpt glasögon och nya skor som kom idag. Hon har varit så laddad men vi fick tyvärr krossa hennes enorma längtan idag..

 

Allt har varit som vanligt idag, jag har jobbat, Nora har varit i skolan och Amanda på dagis.

När jag hämtade Amanda så låg hon och sov och hade gjort det ett tag.

Vi for på affärn och handlade lite, Amanda sa att hon hade ont i magen men det brukar hon kunna göra om hon är hungrig..

När vi kommer hem så har hon fortfarande jätteont i magen till och från.. Tro inte på självaste FAN att hon kräks! I soffan dessutom :(

 

Vi fick säga till Nora att det blir ingen bandy imorrn, vi vill ju inte smitta ner varenda unge!

Nora och Amanda brukar ALLTID bli smittade av varandra..

 

FY FAN VAD HEMSKT, har nog aldrig sett henne så ledsen någon gång. Det gör så ont i mig.

Vi är ju precis likadana jag och Nora så jag vet exakt hur hon känner för jag känner precis likadant men jag får hålla tårarna borta och förklara att det kommer fler helger.

Hon sa att det skulle ju bli hennes bästa dag någonsin och hon var så glad över sina nya skor :(

 

Tur att hon inte vet att hon kommer att få sitt hjärta och sina drömmar krossade många gånger under sitt liv..

 

Åhhh... det gör så ont! Stackars barn, om det ändå hade varit hon som var sjuk just nu så hade det känts lite bättre iallafall...!

 

Den 23:e januari kommer du att få chansen att spela igen gumman och du kommer att vara så duktig!

Mamma älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0