Känslig!

Nu börjas det igen men jag kan inte minnas att jag har varit så här känslig tidigare graviditeter efter så här kort tid. Jag grinar iallafall för allt just nu känns det som, om något är fint eller om någon säger något fint, om jag tycker synd om någon, om någon annan grinar så börjar jag med.. Usch! Hur ska jag orka med mig själv? Men jag tycker att det är skönt att grina av sig ibland så det kanske bara är bra att jag är som jag är just nu! Har ni också varit så här under era graviditeter eller ni kanske är just nu?

Kommentarer
Postat av: kajsakavat

haha jaa det känns igen! "bitterfitta" kallade jag mitt inlägg om samma gravidbesvär ;)
men istället för att va sådär känslig åt det mer "positiva hållet", så var jag mer känslig åt det "elaka hållet", andra fick lida för det dessvärre :P

2010-12-03 @ 22:14:40
URL: http://minbebis.com/blogg/kajsakavat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0