Tisdag = innebandy

Har varit en jätteseg dag, Amanda har världens hosta och hostmedicinen hjälper inte.

Mats satt uppe med henne till kl. 2 inatt, tack älskling!

Sen behövde han också sova lite så Amanda kröp upp med mig och låg på min arm och hostade var 20:e sekund ungefär fram tills det var dags att kliva upp 04.40 :/

Det var min tur att köra och jag trodde inte att jag skulle hålla mig vaken men det gick bra. Vi kom både ner och hem.

 

Om hon hostar lika mycket inatt så stannar jag hemma imorrn, orkar inte en till dag och gå omkring som en zombie..

 

Har precis kommit hem från Noras innebandy, hon tyckte inte att det var så jättekul idag eftersom dom inte spelade någon match mot varann utan mest tränade på att skjuta och driva bollen lite :)

 

Kul att se iallafall och jag längtar tills jag får se hennes första match!

 

Det blir en tidig kväll ikväll, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0