v. 10

Ja, då går vi in i en ny vecka igen.. nu börjar tiden gå ganska snabbt tycker jag. Skönt! :) 3/4 av graviditeten kvar nu.. inte alls så länge ;) Den 12:e ska vi på inskrivning och jag hoppas att vi kan få ett datum till RUL då! Mår fortfarande illa (men det har varit lite bättre idag faktiskt), är supertrött (kan även bero på att jag kliver upp så tidigt när jag jobbar),  har varit yr idag och börjar känna mig tung! Har inte ställt mig på vågen på länge och jag vågar nog inte göra det heller.. Ungarna smekte min mage idag och sa att det var en bebis där inne, jag har inte fått någon vidare bebismage  än men jag sväller upp ganska rejält när jag äter. Och idag har jag ätit en massa choklad och druckit en massa dricka så det får jag lida för nu. Tarmarna lever rövare, det är nästan så man skulle kunna tro att det ligger en ganska stor bebis där inne som rör på sig.. Ungarna får vänta till magen börjar synas rejält eller till ultraljudet är avklarat innan dom får veta vad som väntar i till sommaren :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0