Dagens skratt!

Hittade en massa roliga felskickade sms! :)


Till:
Chefen
Sms: Hittade inga rena kallingar såjag tog ett par av dina trosor :) Tänk on någon visste. Skulle skämmas ihjäl :)
Svar: Nu vet jag x)

Förklaring: skickade till min chef som kom in på kontoretvoch skrattade ihjäl sig. Min fru som skulle haft smset skrattade också när jag berättade mitt misstag för henne.




Till:
Pappa
Sms: Jag blev precis uppslickad 20 meter upp i luften!
Svar: Ok

Förklaring: Jag var på Öland och hade testat en omvänd bungyjump, där man blir uppskickad 20 meter upp i luften. Det skulle stått UPPSKICKAD, inte uppslickad. Det var grymt pinsamt sen när jag såg vad jag hade skickat. Pappa sa inget om det...Haha




Till:
Kompis
Sms: Jag ollar mitt hallgolv
Svar: OK, alla blir vi saliga på olika sätt

Förklaring: Jag fick ett sms från en kompis som löd: Vad gör du? Min tanke var att svara ”oljar mitt hallgolv”, men hur lätt är det att skriva korrekt med oljiga fingrar!? så det blev "jag ollar mitt hallgolv"




Till:
Mamma
Sms: Jag lurade min mamma att vi skulle på bio och fika senare ikväll, så jag fick 400 spänn. Fixar sprit och cigg senare, hur mycket pengar har du? Puss
Svar: Inget

Förklaring: Vi satt och åt middag, hela familjen. Skulle skicka till en kompis som jag skulle festa med den kvällen. Såklart hamnade det hos min mamma och jag kan ju säga att det inte blev någon fest den kvällen, ingen mobil, eller dator heller!




Till:
Mamma
Sms: Min ena pungkula kliar som fan och är helt uppsvälld. Är det normalt? Har du haft det så?
Svar: Jag har inte haft så gubben. Det låter obekvämt, du kanske ska gå till skolsköterskan?  Skicka ett sms till din pappa och fråga. Han hade lite problem med spermierna ett tag.
Kram mamma
Förklaring: Åh fyfan vad pinsamt det blev. Jag skulle skicka till min storebror men min mamma fick det. Jag frågade aldrig pappa, men mamma frågar mig fortfarande "Hur är det med pungkulan?"




Till:
Pappa
Sms: Jag tänder så sjukt på dig och vill verkligen ha sex med dig ;*
Svar: Sök hjälp

Förklaring: Var egentligen bara ett löjligt knullsms som gick runt bland kompisarna men jag råka skicka till pappa vilket jag iofs bara skrattade åt senare :)




Till:
Pappa
Sms: I natt när du sov smekte jag dig över hela kroppen. Kände att du blev hård så jag slutade eftersom jag inte ville väcka dig.
Svar: Det hoppas jag verkligen inte att du gjorde. Sov Kristian hos oss i natt eller?

Förklaring: Ooh så j-a pinsamt. Jag skickade till pappa stället för min pojkvän som sov hos mig. Pappa kom hem så sent då alla vi sov så han visste inte att Kristian sov här.




Till:
Pappa
Sms: Blev dubblad av Micke och Peter i går. Kan knappt gå i dag men vi kommer garanterat göra det igen. Du kanske ska vara med då?
Svar: Är det de här vi uppfostrat dig till?

Förklaring: Pappa fick mitt sms om trekanten som min kompis skulle fått.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0