Fredag!

Som ni redan vet så svällde jag upp rejält efter luchen och fikat på jobbet idag så när jag kom hem tänkte jag att det är lika bra att svälla lite till så jag satte i mig en (barn)pizza! =)

Det blev ingen bil idag så nu är jag rejält handikappad hela helgen! FAN, jag som hade så mycket inplanerat men det är väl bättre att få en hel bil antar jag =/

Ska ligga och slappa på soffan hela kvällen, inge ovanligt för att vara jag!
Men jag är jättetrött så det ska bli skönt.

Hoppas på att få träffa Zandra imorrn, för på söndag ska jag åka BUSS till mitt kära jobb och göra mina sista timmar på övertiden. Sover nog kvar hos mammsen också =)

Hoppas ni får en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0