Vin och sång!

Ska snart skjutsa barna till deras farmor, hon villa ha dom inatt.
Det blir bara bra för mig eftersom Ida och Sanna ska komma hit ikväll och sjunga singstar och dricka vin.
Nu behöver vi inte hålla inne med våra vackra röster!
Känner på mig att det inte kommer att låta så vackert för min del ikväll eftersom jag är ganska förkyld och rösten inte alls är vad den brukar.. (låter inte så himla fint annars heller men jag tror det) haha!



Har hunnit med lite idag iallafall, har varit och storhandlat, dammsugit litegrann, bäddat rent i min säng och Nora har haft en kompis här.
Håller på att tvätta lite nu så vi har rena kläder i veckan =)

Nu ska jag kika på lite bloggar innan det är dags att åka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0