Visste ni att det snöar idag?

Mina nya skor kanske inte passade så bra i detta väder men jag var ju tvungen att visa upp dom på jobbet idag och jag fick mycket komplimanger.. Det var verkligen ett bra köp! =)
Men det blev lite kallt om fötterna när jag skulle hämta barna eftersom det hade kommit ganska mycket snö och ingen väg var plogad eller skottad.
Jag var iallafall smart som inte körde ner på dagisparkeringen, ingen bil kom upp därifrån så det var ett gäng med människor som fick hjälpa varandra att putta på hela vägen upp för backen..

Får se om jag tar mig ut från min parkering imorrn, det låg en stor snövall precis bakom bilen =)

Ikväll är det en massa bra på tv:n som jag ska se.
Först lyxfällan och sedan Andra Avenyn, kan inte missa ett avsnitt av AA. Så jävla bra program =D

Nu är det dags att natta barnen, den ena av dom är så övertrött så hon håller på att grina ihjäl sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0