Nära döden!

Igår for vi och röck strömming, fick nästan 3 kilo på 1 timme. Det var jättekul och till slut kunde jag plocka bort dom själv från krokarna också. Tycker inte alls att dom var nå mysiga. Alldeles hala och dom sprattlade jättemycket!

 

Efter middagen tyckte Mats och Nyppa att det var en bra idé att dra iväg i hajen på dom stora vågorna. Men jag höll allvarligt talat på att skita ner mig. Trodde verkligen att jag skulle dö så jag satt och höll i mig det hårdaste jag kunde med tårfyllda ögon. Så efter ett tag fick vi vända och släppa av mig. Usch!!

Trodde hela tiden att båten skulle välta eller att vi skulle bli slukade av en våg men jag överlevde som tur va!

 

 

Idag har vi inte gjort så mycket, jag hann måla 6 plankor innan det var dags att packa ihop innan regnet kom.

Då for vi in till stan och handlade lite, höll på att krocka också.. Ibland kommer min stora trut till användning =)

 

Vi ska väl snart äta middag och ikväll blir det en film.

Imorrn åker jag hem och tvättar och hämtar barna. Vi åker förmodligen upp till stugan igen på lördagkväll eller söndagmorgon.

 

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0