Underbar helg!

Har haft det underbart i helgen, har knappt varit hemma alls =)

 

Igår for vi och lämnade Amanda hos Malin, sen for vi till farmor och fikade lite. Efter det for vi till pappa och grillade. Kevin blev jätteglad när Nora kom och dom busade en massa =)

 

När vi kom till stan tog jag och Nora en promenad till Coop och köpte ett par skor till henne som det inte är snören på.

Sen satt jag och Nora i soffan och myste medans Mats var med Nyppa. Somnade ganska tidigt vilket var bra eftersom klockan ringde 8 imorse.

Nora hade fotbollsträning 10 som vi tittade på och sen for vi till Birsta.

Nora klippte av sig allt hår och så köpte hon målarfärg till ansiktet för sina egna pengar.

Jag och Mats köpte 2 fotbollar =)

Efter att vi hade varit i Birsta for vi till Malin och hämtade Amanda. Hon var så fin, hon hade lockat håret och sminkat sig lite =)

 

Mats gjorde jättegod middag idag, så jag hoppas han fortsätter med det ;)

Efter maten gick vi ut allihopa och spelade fotboll. Jag var ju tvungen att röra på mig lite eftersom jag har match imorrn! =)

 

Nu ska jag natta barna och sen ska jag lägga mig på soffan!

Ha en trevlig kväll!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0