Vilken jävla helg!

Klassåterträff

 

I fredags direkt efter jobbet for jag ner på stan för att möta upp en gammal klasskompis, vi gick bort till Oscars där förträffen skulle vara. Vi var inte många alls till en början men efter ett tag kom en hel drös med gamla klasskompisar. Vi drack lite cider och surrade innan vi gick bort till Aveny.

Innan middagen serverades så tog vi ett nytt klasskort, ska bli kul att se hur det ser ut =) Vi var ganska många från våran klass så det skitkul!

Middagen var inte alls vad jag hade hoppats på, vilken tur att jag inte var hungrig för jag åt inte mycket alls. Kycklingen var inbakad i någon slemmig deg och resten var inte mycket att hurra för heller.

Hela kvällen var helt underbar, träffade massor med gamla kompisar från högstadiet, gymnasiet och lite fotbollskompisar. Pratade en massa och jag insåg vilket superminne jag har! =)

 

Jag dansade tills jag trodde att fötterna skulle ramla av, dom spelade en massa skön musik från den gamla goda tiden =)

 

Tack alla som var där för en underbar kväll!

 

 

Fest hos Malin

Vaknade tidigt på lördagmorrron av att telefonen ringde, det var bara att kliva upp och hämta hem barna. Var jättetrött och seg men det var bara att ladda om inför nästa fest.

Barnen var och lekte hos några kompisar och jag lyssnade på Takida som vanligt medans jag gjorde mig i ordning.

På eftermiddagen packade jag en massa väskor och for ner till Sundsvall, lämnade av barna hos mamma och sen for jag och älsklingen till Malin.

Var trött och seg i början men kom igång till slut. Det vart ännu en lyckad kväll.

Sjöng karaoke och dansade robotdansen.. HAHAHA.. jag dör! Tur att jag inte kände en jävel (förutom familjen) på krogen, snacka om att vara pinsam.. Men men, man måste väl bjuda på sig själv ibland!? =)

 

 

Kvällen bästa kommentar:

Vi satt och lyssnade på en massa gammal musik och jag säger till Malin

-Den här var ju inne när jag gick typ i 8:an

En av Malins kompisar säger

-Vilken klass går du i nu då?

Jag tittar på han och funderar vad han menar..

-Ja, vilken klass går du i? Eller har du tagit studenten?

Jag och Malin började garva som några dårar, hon säger till killen att jag är 26!

Han tittar konstigt på mig och säger att vi ljuger!

Hahaha, visade mitt leg och han höll på att dö.

Han trodde inte att jag var en dag över 19 och att Malin såg äldre ut än mig.

Det här kommer jag att leva länge på, jag kanske inte behöver känna mig så gammal ändå? =)

 

 

Bakis söndag


Fy fan vilken dag det har varit, jag är dubbelbakis.. både för fredag och lördag!

Nora ringde halv 8 imorse, pappa skicka ett meningslöst sms halv 10 och sen vaknar jag av att Malin har varit och handlat och håller på att torka golven!

Åt iallafall en jättegod frukost, svullade lite chips och drack cola innan vi åkte hemöver.

Blev tacos till middag, synd bara att vi glömde köpa tacosås =/

Sitter i soffan och håller på att somna, ska snart krypa ner i sängen och försöka få lite sömn. Har varit dåligt med det sen i onsdags.

 

Imorrn ska vi på 4-årskontroll med Amanda så det blir en liten sovmorgon iallafall =)

Ha en trevlig kväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0