Bästa dagen på vääääldigt länge!

Har haft en skitbra dag idag, har varit på en rolig och intressant utbildning till att börja med.

Sen när jag kom hem för att hämta bilen så följde Mats med och hämtade barnen och berättade att han hade dammsugit och torkat alla golv idag! :D

 

Blev så glad och sen när jag kikade in på facebook så får jag se att jag har vunnit en tävling hos Takida Tomas. Helt underbart!

 

Och inte nog med det så är det ingen hockey så jag och älsklingen har haft hela kvällen för oss själva!

Kunde inte ha blivit en bättre dag :D

 

Jag och Tomas, Öland sommaren -09

Älsklingen och jag, sommaren -09

 

Älskar dig gubben, du är bäst! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0