Det här är fan inte kul!

Usch, jag är så nervös. Går och tänker hela tiden, håller på att bryta ihop. Hur länge orkar man egentligen? Enligt mina beräkningar så har jag BIM imorrn men de senaste 2 månaderna så har mensen kommit 2 dagar efter BIM. Så, jag håller min tumma så hårt jag kan och inväntar på att söndag ska komma. Har sagt till mig själv att inte göra något test förrän då. Jag kommer att bli så ledsen återigen om jag får mens eller att det inte blir något plus på stickan! Det här är 3e försöket sedan vi bestämde oss för att försöka skaffa oss en till liten knodd! Jag förstår inte hur vissa orkar fortsätta kämpa år efter år, jag lider med er! Jag har haft sån tur tidigare och blivit gravid så fort vi tänkt tanken men inte denna gång :( Funderar på vad som kan vara fel, i min värld ska det inte ta sån här tid!? Åhhh.. väntan och längtan är så jobbig. Jag bryter nog ihop på riktigt snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0