Helgen som varit..

I fredags var jag på Aveny där det var myndighetsmingel.

Jag var nykter så att jag kunde köra hem på natten, det var jättetrevligt. Bra musik och ganska mycket folk.

Träffade en gammal fotbollstränare som jag hade när jag spelade med Heffner så vi surrande en stund. Resten av kvällen tillbringade jag på dansgolvet, trodde aldrig att jag skulle våga dansa nykter men det gick alldeles utmärkt när jag såg hur vissa andra såg ut :P

 

Igår hade jag en sån där värdelös lördag igen, allt kändes piss och jag ville helt bara gå och gömma mig någonstans. Kommer faktiskt knappt ihåg vad jag gjorde förutom på kvällen när vi kikade på en film och åt lite gott!

 

Idag var det tänkt att jag skulle jobba men jag orkade inte, känner mig inte så pigg. Börjar bli riktigt förkyld, den svider i näsan och jag har ont i huvet :/

Fick en lång och skön sovmorgon iallafall, vaknade halv 11! TACK älskling :)

 

Skickade iväg ungarna till några kompisar och sen for jag på affären och storhandlade.

Har precis kommit hem från Marie, hon bjöd på gott fika som vi var och handlade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0